7 Ocak 2010 Perşembe

Wallpaper

Resmi büyütmek için resmin üzerine tıklayınız...




3 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel düşünce. Eleştiriye açık olduğunu düşünerek yazıyorum: Sağ kanattaki arma silüetinin üst tarafını da en azından armanın yarısına kadar orjinal haliyle devam ettirsen bir de en üstteki ince siyah çizgiyi kaldırsan en azından benim için çok daha şık olacak. Ama düşünce cidden güzel olmuş.

kartal ruhu dedi ki...

Eleştiriye tabii ki açığım. Memnun oldum hatta düşüncelerinden dolayı. Teşekkür ederim. Üstteki çizgi nereden çıktı bende anlamadım? Yanlışlıkla ortaya çıkmış bir durum. Kaldırdım çizgiyi. Arma siluetini değiştirmek biraz uğraştıracak. Söz veremiyorum ama eğer vakit bulursam değiştireceğim. Beğenin ve eleştirin için tekrar teşekkür ederim.

Tunç Bozacılar dedi ki...

GÜZEL OLMUŞ ...

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Kişi veya kurumlara hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.