14 Ocak 2010 Perşembe

Bir Orhan Yıldırım Haberi

Aşağıda bugün yayınlanan Orhan Yıldırım haberinin bir kısmı var. Güya Orhan efendi Necip ile konuşmuş. Necip oturmuş duygularını Orhan abisine anlatmış. Önce haberin bahsedeceğimiz kısmını okuyalım.

‘Ne olduğunu anlamadım’
“Gerçekten taraftarların benim ismimi söylediğini duyduğumda tüylerim diken diken oldu. Kulübede otururken çok heyecanlandım. Daha sonra Mustafa Hoca bana döndü ve ‘Isın’ dedi. Devre arasında oyuna girerken çok heyecanlıydım. Ayaklarım yere basmıyordu. İbrahim ağabey (Üzülmez) yanıma gelip, “Oğlum oyundasın. Göreyim seni” dedi. Beni rüyadan o uyandırdı. Sahada bulunduğum süre içerisinde elimden geleni yaptım ama mağlubiyeti engelleyemedim. İnönü’deki ilk maçım iyi sonuçlanmadığı için üzgünüm. Taraftarlarımız kötü havaya rağmen bizi desteklemek için gelmişlerdi. Onlardan özür dileriz...”

Şimdi güya Necip Orhan abisine demiş ki "Taraftarların benim ismimi söylediğini duyduğumda tüylerim diken diken oldu. Kulübede otururken çok heyecanlandım." Yalan. Peki neden? Çünkü taraftarlar Necip diye bağırırken Necip Kulübede oturmuyordu, yeni açık tarafındaki kalenin arkasında ısınıyordu.
Sonra devam etmiş Orhan Yıldırım sallamaya. "Daha sonra Mustafa Hoca bana döndü ve ‘Isın’ dedi." Yalan. Peki neden? Çünkü yukarıda da dediğim gibi necip zaten ısınıyordu ve Mustafa Denizli'nin gözü ilk yarı bitene kadar ne Necip ne de başka birini görüyordu.

Orhan Yıldırım'ın sallama haber yaptığını zaten bütün taraftar gibi bende biliyordum ama bu yazıdan sonra anladım ki Orhan Yıldırım maça bile gitmeden sallıyormuş. Hani sallarsın diyalogları ama olayları bir süzersin öyle sallarsın. Eh be Orhan'ım ne zaman akıllanacaksın bilmiyorum ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Kişi veya kurumlara hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.