13 Aralık 2009 Pazar

Komplo Teorisi mi? Cin Fikirlilik mi?


Beşiktaş'ım Ocak ayında kendisi için çok önemli bir seçime gidecek. Kongre üyeleri bir sonraki dönem için Beşiktaş başkanı ve yönetim kurulunu seçecek. Bu kongre için şu ana kadar ortaya çıkan iki başkan adayı var. Murat Aksu ve Yıldırım Demirören. Seçim sonucu ne olur? hiç bilmiyorum. Aslında kendimce tahminlerim var tabii ki ama şu anda başka bir konudan bahsetmek istiyorum.
Öğrendik ki bu seçim kulüp tarihinde en fazla kongre üyesinin katılımı ile gerçekleştirilecek. Çok büyük bir kesim borçlarını, aidatlarını yatırmış ve oy kullanabilecek. Peki neden bu kadar kişi aidatlarını yatırdı?
Ben bunu ilk olarak insanların artık Yıldırım Demirören'e yeter demek için harekete geçmeye başlamaları olarak algıladım. Düşündüm ki kongre üyeleri artık bir şeyleri değiştirmek istiyor. Açıkçası sevindim de bu olay karşısında. Yeter demek için insanlar ödenmemiş aidatlarını yatırmaya koşmuşlardı.
Ne iyi oldu, ne güzel oldu derken şimdi ortaya atılan bir iki iddiaya göre duyduk ki aslında aidatlarını yatıranlar sadece oy kullanmak isteyenler değilmiş. Bir kaç kişi kendisi tarafından herhangi bir şekilde üyelik aidatı yatırılmadığı halde kulübün borç sorgulamasında borçlarının gözükmediğini öğrenmiş. Bu ne demek? Yani birisi veya birileri borçlarını yatırmayan üyelerin borçlarını yatırmış. "Acaba sorgulama sisteminde bir hata mı var?" diye kulübü arayıp sorduklarında "siz borcunuzu yatırmışsınız" diye bir cevap almışlar. Israrla kendilerinin yatırmadığını söyleseler de "biz bilemeyiz bizde borcunuz görünmüyor" denmiş.
Olay sadece bir iddiadan ibaret olduğu ve şimdilik herhangi bir kanıt olmadığı için daha fazla üzerine konuşamıyor ve bu yapılanlara bir isim koyamıyoruz ama insanlara para vererek oylarını satın almakla, para vererek insanların oy hakkını satın almak aynı şeydir benim gözümde. Belirtmeden bitirmek istemedim. Belirttim. Bitti.

Not: Eğer çevrenizde tanıdığınız kongre üyeleri varsa ve kendileri tarafından üyelik aidatları yatırılmadıysa, kendilerinden borçlarını sorgulatmalarını rica edin. Böylelikle olayın bizim Türk milletinin çok sevdiği bir komplo teorisi uydurması mı? yoksa gerçek mi olduğunu ortaya çıkartabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Kişi veya kurumlara hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.