13 Aralık 2009 Pazar

Nihat 16 Puan Eder mi?


Son Manisaspor maçıyla birlikte Beşiktaş, Nihat kahveci'nin görev aldığı maçlarda tam 16 puan kaybetti. Hemen bir hatırlayalım önce.

Manisaspor: 90 dakika görev aldı. Kayıp: 2 puan
Diyarbakırspor: 71 dakika görev aldı. Kayıp: 2 puan
Kayserispor: 35 dakika görev aldı. Kayıp: 3 puan
Galatasaray: 45 dakika görev aldı. Kayıp: 3 puan
Gaziantepspor: 90 dakika görev aldı. Kayıp: 2 puan
Gençlerbirliği: 90 dakika görev aldı. Kayıp: 2 puan
Büyükşehir Bld.Spor: 45 dakika görev aldı. Kayıp: 2 puan

Elbette ki bu kayıpların hepsini tek başına Nihat'a yüklemeyeceğim fakat şu da açık ki Nihat'ın  bu puan kayıplarında kaçırdığı bir çok pozisyonun, hatta bir çoğu çok müsait pozisyonun etkisi var. Yine de tekrar söylüyorum bu kayıpları Nihat'ın üzerine yıkmaya çalışmıyorum. Hatta Galatasaray maçındaki kayıp 3 puanı direkt olarak Serdar Özkan'a yazmak gerekir ki hala sinirim geçmedi kendisine.

Benim takıldığım nokta şu oldu. Herkes Nihat'ın bonservisinden ve aldığı paradan bahsediyor. İşte "Nihat x para eder mi?" geyiği dönüp duruyor. Ben o zaman da, şimdi de Nihat'ın o kadar para edeceğine inananlardanım. Evet, ben Nihat'ın o kadar para edeceğini düşünüyorum fakat Nihat'ın 16 kayıp puan edeceğine inanmıyorum. Nihat kendini toparlar ve eski günlerine dönerse bu takımda her zaman yeri olmalıdır fakat daha hazır olmayan ve her hafta daha strese giren, gol atmak için olur olmaz yerlerden şut deneyen bir Nihat'ın bu takımda forma giymesi puan kayıplarından başka bir işe yaramıyor. Üstelik seyirci de artık Nihat'a köpürmeye başladı. Geçen hafta yuhalanan Nihat, İnönü'de kötü bir doksan dakika daha geçirirse taraftarın tepkisi daha da büyüyecektir.
Mustafa Denizli'nin artık Nihat'ı biraz yanına arkadaş alması gerekiyor. Bobo'nun yanına da Batuhan 2. yarıya hazırlanmalı. Batuhan ile gerçekten aralarında bir sorun varsa, bunu düzeltecek olan Mustafa Denizlidir. Denizli, Beşiktaş'ın bir evladını, Nihat'ı kazanmaya çalışıyor ama diğer bir evladını kaybetmek üzere. Yalnız şunu bilmeli ki bu taraftar artık son devrini yaşayan bir evladı yerine, gencecik, ve çok büyük umutlar beslediği bir evladını her zaman tercih eder.

Düzeltme: Nihat’ın görev aldığı tüm karşılaşmalarda kaybedilen 16 puanı Nihat’a fatura etmişim anlamı çıkmış yazıdan. Uyaranlar oldu. Konuyu daha açmak isterim.


Yazının başında da belirttiğim gibi bu puan kayıplarından direkt olarak Nihat’ı sorumlu tutuyor falan değilim. Nihat’ın bu kayıplarda etkisi azımsanmayacak kadar çok olsa da, Nihat yerine X olsa, X’in Nihat’ın kaçırdığı pozisyonları gol yapacağına garanti veremeyiz sonuçta. Benim burada asıl anlatmak istediğim Nihat’ı ısrarla kadroda tutma çabasının yanlışlığıydı. Herkes Nihat’ın aldığı paraları konuşuyor “Nihat şu kadar para eder mi?” diye ama orada para konuşulurken, sahada Nihat ısrarı yüzünden belki de kurtarabileceğimiz puanlarımız gidiyor. Vurgulamak istediğim olay tamamen buydu. Belki tüm karşılaşmalarda kaybedilen 16 puanı yazmasaydım da genel olarak puan kayıpları olduğundan bahsetseydim daha anlaşılır olurdu. Neyse umarım düzeltebilmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Kişi veya kurumlara hakaret içeren yorumlar onaylanmayacaktır.